Na štadiónoch v Bratislave i Košiciach je necelý mesiac pred začiatkom 2019 IIHF majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji rušno. Šampionát sa vo dvoch najväčších slovenských mestách začína 10. mája. V pondelok 15. apríla prevzal oba štadióny do svojej správy organizačný výbor. Úpravy arén smerom k MS sú v plnom prúde.

V Bratislave, na hlavnej ploche štadióna Ondreja Nepelu, ako aj na tréningových plochách rekonštruujú podlahy, nainštalované je nové osvetlenie a tiež mantinely podľa požiadaviek Medzinárodnej hokejovej federácie IIHF. Mantinely v Košiciach vymenili už začiatkom februára. Steel aréna v týchto dňoch dostáva nový šat. Na vonkajších stenách štadióna pribudlo nové opláštenie vo farbách majstrovstiev sveta. Hlavným motívom vizuálu je hokejista, maskot Macejko a silueta košickej dominanty Dómu sv. Alžbety.

V týchto dňoch zároveň odštartovala aj ďalšia marketingová kampaň k 2019 IIHF MS s názvom FACES (v preklade z angličtiny - „tváre“). Vizuály z kampane sa objavia v interiéri oboch štadiónov a v oficiálnych fanzónach, ako aj na billboardoch po celom Slovensku.

„Nosným prvkom kampane FACES sú pomaľované tváre fanúšikov zo 16-tich účastníckych krajín šampionátu. Chceme, aby si aj zahraniční návštevníci našli kúsok svojho domova či už na štadiónoch, alebo vo fanzónach. Kampaň zachytáva hokej ako hru mnohých tvárí, ktorá prináša fanúšikom množstvo emócií,“ priblížil riaditeľ pre partnerstvá a špeciálne projekty 2019 IIHF MS Lukáš Donoval. Na kampani FACES spolupracoval organizačný výbor s renomovanou reklamnou agentúrou Wiktor Leo Burnett.

Vzhľad s tematikou 2019 IIHF MS dostala i nová atrakcia na bratislavskom Rybnom námestí. Stavba s názvom Rotunda je nainštalovaná v bezprostrednej blízkosti bratislavského Nového mosta a okrem propagácie šampionátu v centre mesta ponúka záujemcom možnosť vyhotoviť si zaujímavé fotografie.

„Takéto propagačné aktivity priamo v mieste konania významných medzinárodných šampionátov sú štandardné, tak sme aj my v Bratislava Tourist Board radi, že sa fotopoint k 2019 IIHF MS podaril aj našom meste. Z vonkajšej strany na prvý pohľad každý vidí pomaľované tváre fanúšikov z účastníckych krajín šampionátu a z vnútornej strany je fotokoláž jedinečných miest v Bratislave a v Bratislavskom regióne. Veríme že jej umiestnenie v srdci Bratislavy bude lákať pozornosť nejedeného návštevníka mesta,“ uviedla predsedníčka predstavenstva Bratislava Tourist Board Alžbeta Melicharová.

Koniec možnosti rezervovania vstupeniek

Aj keď vstupenky na zápasy slovenskej reprezentácie, či na vzájomné zápasy krajín z vyšších priečok rankingu IIHF sú už nedostupné, fanúšikovia si stále môžu kúpiť lístky na zaujímavé zápasy najvyššej svetovej kvality. Ceny vstupeniek sa začínajú od 10 EUR a rastú s atraktivitou jednotlivých mužstiev. Navyše oddnes budú fanúšikom ešte dostupnejšie. Organizačný výbor obnovil predaj lístkov v kamenných predajniach oficiálneho predajcu, siete Ticketportal. Zároveň sa ruší možnosť rezervácie vstupeniek cez internet a ich následné vyzdvihnutie v kamenných predajniach.

„Najväčší nápor na nákup vstupeniek už máme za sebou, na systém už nebude taký tlak ako v úvodných fázach predaja. Preto sme sa rozhodli vrátiť predaj aj do kamenných predajní. Fanúšikovia tak môžu od stredy nakupovať vstupenky dvomi spôsobmi, buď navštívia vybrané kamenné predajne siete Ticketportal, kde si zakúpia vstupenky na konkrétny zápas, alebo si ich zakúpia cez internet, kde ich ale rovno musia i zaplatiť a vytlačiť si tzv. hometicket,“ povedala riaditeľka komunikácie 2019 IIHF MS Michaela Grendelová.

Vstupenky sa týmto spôsobom budú predávať až do začiatku 2019 IIHF MS. V kamenných predajniach a prostredníctvom internetu bude predaj zvyšných vstupeniek pokračovať aj počas šampionátu, pribudne tiež predaj priamo v pokladniach na štadiónoch. Tie budú k dispozícii fanúšikom denne od 9.00 hod.

FOTO: 2019 IIHF MS/Peter Suľovský a 2019 IIHF MS OV